CUSTOMER EXPERIENCE CE

Biometria Głosowa

Biometria Głosowa czyli uwierzytelnianie głosem

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i współpracy z najbardziej doświadczonymi dostawcami rozwiązań, jesteśmy gwarantem szybkiego i skutecznego wdrożenia systemu, którego wielkość i funkcjonalność zostanie dostosowana do indywidualnych potrzeb biznesowych Twojej firmy

Biometria głosowa zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa niż tradycyjne rozwiązania

W celu niezakłóconej pracy, systemy biometrii głosowej wykorzystują m.in. takie mechanizmy, jak: technologia rozpoznawania mowy oraz algorytmy odpowiedzialne za wykrywanie zmian w głosie wywołane chorobą, chrypką lub katarem.
Oferujemy system biometrii głosowej który izoluje głos użytkownika od hałasu tła oraz potrafi wykryć, czy analizie poddawany jest rzeczywisty głos czy wykonane wcześniej nagranie. System uwierzytelniania głosem jest odporny na tzw. spoofing – potrafi wykryć, czy analizowana próbka nie była wcześniej użyta w celu uwierzytelniania. Eliminuje to m.in. nielegalne próby użycia nagrania wcześniejszego uwierzytelniania głosem.

Zaufaj uznanej technologii i sprawdzonemu integratorowi z wieloletnim doświadczeniem i najwyższymi kompetencjami.

Biometryczna identyfikacja

Biometryczna identyfikacja głosowa stanowi proste i opłacalne rozwiązanie problemów związanych z uwierzytelnianiem osób. Jest systemem, który cechuje duża dokładność i uniwersalność. Co ważne biometria głosowa nie jest uzależniona od języka i akcentu jakim posługują się użytkownicy, a to oznacza, że stosując system biometrii głosowej nie trzeba prowadzić wstępnej preselekcji użytkowników.
Oferowane przez nas systemy biometrii głosowej skierowane do różnych odbiorców i branż, mogą być z powodzeniem wykorzystywane w wielu kanałach interakcji z konsumentem np. systemach IVR, usługach oferowanych przez call center oraz contact center, aplikacjach mobilnych, serwisach internetowych itp

Biometria głosowa – korzyści:
  • wzrost zaufania i satysfakcji klientów
  • bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa
  • minimalizacja ryzyka cyberataków i wyłudzeń
  • skrócenie czasu obsługi klientów
  • redukcja kosztów obsługi klientów
  • brak konieczności dystrybucji dodatkowych urządzeń (np. tokenów)
  • pełna integracja z innymi systemami (np. IVR)
  • możliwość pracy w modelu SaaS lub On-premises

Strona www.unima2000.pl korzysta z plików Cookies (w celu realizacji usług)